17. apr. 2025

Hvem skal være foran kameraet?

17. apr. 2025

Hvem skal være foran kameraet?

Hvem skal være foran kameraet?

Mange virksomheder tror, at de selv skal stå foran kameraet, når de går i gang med TikTok. Men det er slet ikke nødvendigt.

Vi hos Tarketing lægger op til, at vi finder den rette frontfigur og betaler for løn til denne frontfigur.

Som en del af samarbejdet udvælger vi ca. 5 frontfigurer, som vi mener passer til jeres brand, målgruppe og tone of voice.

I får selv lov til at vælge jeres favorit – så I har kontrol over, hvem der bliver ansigtet udadtil.

Vi tager os af alt det praktiske: kontakt, betaling og koordinering med frontfiguren.

Alle udgifter til frontfigurer ligger på vores banehalvdel – ingen ekstra regninger til jer.

Nogle brands har dog gavn af at være synlige selv

Der er dog undtagelser. Hvis jeres brand i forvejen er bygget op omkring ejeren, direktøren eller en medarbejder – f.eks. fordi man ofte møder dem i butik, på sociale medier eller til events – så anbefaler vi typisk, at vedkommende er med i 1-2 videoer pr. måned for at skabe autenticitet.

Vi står selvfølgelig for idéudvikling til disse videoer også, så der ikke ligger nogen arbejdsbyrde på denne ansatte/ejer.

Konklusion

De fleste brands får stærke resultater uden selv at være foran kameraet.

Vi sørger for alt content, finder den rette frontfigur og står for hele produktionen.

Men hvis det giver mening, laver vi også nemt og hurtigt indhold med jer selv i front.

TikTok skal være simpelt, effektivt og nemt at rulle ud – og det er præcis det, vi leverer.